Fuse Solution Suite

De Fuse Solution Suite bevat een groot aantal oplossingen voor project gedreven organisaties. Manage het hele proces én alle informatie van uw dienst in één geïntegreerd systeem. Zie de feature list voor een greep uit de functionaliteiten. Geïnteresseerd welke oplossingen de Fuse Solution Suite in uw situatie kan bieden? Neem contact met ons op voor een oriëntatie.

Feature list

Omgeving

  • Gebruik Fuse vanuit de Cloud of On Premise
  • Ontwikkeld vanuit de praktijk van praktisch projectmanagement
  • Schaalbaar, van kleine tot grote projecten
  • Volledig configureerbare schermen, overzichten en selecties
  • Schaalbaar van 1 tot 250 gebruikers
  • Genereer automatisch acties op basis van gebeurtenissen (triggers)

Navigatie

  • Onderdelen gegroepeerd per module
  • Maak favorieten van project, rapporten en schermen
  • Gegevens zijn gerelateerd, benader alle gegevens via verschillende invalshoeken
  • Openen meerdere items bijvoorbeeld projecten gelijktijdig
  • Groepeer grote hoeveelheden informatie en verkrijg overzicht

Beheer

  • Stel groepen in met machtigingen gebaseerd op rol of functie
  • Zet verwijderde items eenvoudig terug
  • Gebruik de formulier editor om schermen eenvoudig aan te passen
  • Leg SQL scripts vast voor hergebruik

CRM

  • Houd overzicht over uw relaties
  • Zoek snel op basis van de gewenste kenmerken
  • Maak contactpersonen snel aan bij binnenkomst van e-mail berichten

Projecten

  • Standaardiseer uw diensten met vooringestelde calculaties. Pas deze waar nodig aan.
  • Genereer documenten op basis van éénmalig ingevoerde informatie
  • Bedenk zelf een handige offerte- en/of projectnummering
  • Maak van uw project een workflow
  • Calculeer uw project of gebruik een sjabloon en pas deze aan
  • Voor- en nacalculatie overzichtelijk
  • Overzicht van alle kosten en opbrengsten en resultaat
  • Maak werkmappen aan op basis van projectlocatie of jaar
  • Koppelen van andere systemen zoals GeoLantis

Financieel

  • Bepaal periodiek de stand onderhanden werk en weet waar je staat
  • Diverse overzichten per project of selectie van projecten

Documenten

  • Documenten éénmalig opgeslagen, voorkom dubbele invoer
  • Automatische documentnummering met project- en volgnummer(s)
  • Direct PDF-documenten genereren
  • Eenvoudig PDF documenten samenvoegen in gewenste volgorde
  • Verkleinen PDF documenten
  • Maak een afbeelding van een specifieke pagina in een PDF-document
  • Genereer eenvoudig en snel een fotorapport
  • Document rubriceren per deelproject en documentcategorie
  • Gebruik van (sub)kenmerken
  • Publiceren van grote documenten
  • Wizard nieuw document aanmaken waarbij gegevens automatisch worden ingevuld
  • Voorkom opnieuw invoeren, automatiseer rapporten door het koppelen van databronnen
  • Informeer collega’s over specifieke documenten
  • Koppel documenten aan meerdere entiteiten (projecten, organisaties of contacten)
  • Integratie met Word, functie om snel aanpassingen te doen aan sjablonen

Dossier

  • Registreer e-mail (inkomend & uitgaand) per project(onderdeel)
  • Registreer in één keer meerdere e-mail berichten
  • Bijlage(n) worden automatisch aan de projectdocumenten toegevoegd
  • Alle correspondentie in één overzicht gegroepeerd naar eigen inzicht
  • Doorzoek e-mail op inhoud

Planning

  • Direct vanuit opdracht inplannen van taken
  • Filter direct de juiste medewerker op basis van rol of functie
  • In één keer verschuiven van taken en projecten
  • Gebruik sneltoetsen
  • Capaciteits- en projectplanning in één oogopslag
  • Snel zoeken naar projecten of projectnummers
  • Weergave aan te passen naar persoonlijke voorkeur
  • Groeperen medewerker naar eigen voorkeur in rollen of functies
  • Medewerkers en middelen plannen

Kaart

  • Prik uw project vast op de kaart
  • Gebruik de coördinaten van het project voor het aanmaken van werkmappen
  • Analyseer projecten in de buurt
  • Analyseer projecten op werksoort en datum
  • Prik documenten vast op de kaart

Inkoop

  • Maak gebruik van eigen nummering
  • Koppel facturen aan (deel) projecten en opdrachten
  • Laat facturen accorderen door de projectleider en/of manager

Facturatie

  • Factureer op basis van offerte, artikelen, uren of handmatige invoer
  • Overzicht over wel en nog niet gefactureerde uren
  • Koppel met Afas, AccountView, Exact of ander boekhoud software
  • Factureer digitaal (PDF & UBL)
  • Kopieer facturen en voorkom opnieuw invoeren
  • Crediteer facturen met één druk op de knop
  • Voeg factuurregels samen op de factuur zonder onderliggende structuur aan te passen
  • Voeg PDF bijlage(n) toe, deze worden automatisch meegezonden
  • Maak gebruik van eigen nummering

Urenverantwoording

  • Registreer uren over één of meer dagen
  • Meld uren per dag of per week gereed
  • Kopieer weekstaat naar andere week
  • Laat uren wel of niet accorderen door de manager
  • Laat uren alleen accorderen als er overuren zijn
  • Neem ingeplande taken over in de weekstaat
  • Boek alleen (in)directe van eigen team
  • Geef aan of uren onder meerwerk vallen
  • Registreer per project de reisuren
  • Registreer kilometers (zakelijk/privé)
  • Stuur een mail naar de manager met overuren
  • Exporteer de weekstaat naar Excel
  • Neem feestdagen automatisch over in de urenverantwoording
  • Gebruik Snel uren registreren als je bezig bent met een project

Front Office

  • Geef klanten een overzicht over al hun projecten
  • Publiceer documenten in het klantenportaal
  • Overzicht van projecten op de kaart
  • Laat klanten direct documenten uploaden in het project
  • Voorkom overvolle mailboxen, publiceer documenten via een link

Rapportage

  • Maak gebruik van standaard rapporten of maak eigen rapporten in elk gewenste vorm
  • Maak gebruik van dashboards

Koppelingen

  • Koppelingen met boekhoudsystemen: AFAS, Exact Online en AccountView
  • ERP koppeling: Volledig configureerbare koppeling met AFAS
  • Geolantis
  • Asbestmanager.nl
  • Insert Marktplaats